Concurs Zoom pe Lapte

Concursul ÔÇ×Zoom pe lapteÔÇŁ pentru reprezentan╚Ťii mass-media din Rom├ónia. Concursul se va desf─â╚Öura ├«n perioada 12 iulie ÔÇô 12 septembrie 2012.

Prin acest concurs, Hands Across Romania ╚Öi Asocia╚Ťia de Educa╚Ťie Prenatal─â din Rom├ónia, sus┼úin─âtori activi al libert─â┼úii copilului de a fi alimentat corect, precum ┼či a p─ârin┼úilor de a alege o alimenta┼úie s─ân─âtoas─â pentru bebelu┼čul lor, inten┼úioneaz─â s─â identifice orice form─â de promovare a substituen┼úilor de lapte matern la care sunt expu┼či p─ârin┼úii. Jurnali╚Ötii cu cea mai eficient─â contribu┼úie la monitorizarea acestor nereguli vor fi premia╚Ťi.

Jurnali┼čtii care doresc s─â participe sunt invita┼úi s─â trimit─â sub form─â de copie (fotocopie, scan, ├«nregistrare video) orice element de reclam─â care contravine Codului Interna┼úional de Marketing al Substituentilor de Lapte Matern ┼či s─â-l trimit─â ├«mpreun─â cu formularul de ├«nscriere ├«n concurs (poate fi g─âsit pe site-ul www.handsacross.ro ).

De ce s─â monitoriz─âm Codul? Pentru c─â ├«n Rom├ónia doar 12,6% dintre femeie al─âpteaz─â exclusiv p├ón─â la 6 luni, pentru c─â Rom├ónia de╚Ťine primul loc la mortalitate infantil─â ├«n UE dar mai ales pentru a contribui la asigurarea unei nutri┼úii adecvate ┼či s─ân─âtoase pentru sugari ┼či copiii mici.

Codul acţionează pe două componente:

  1. Protejeaz─â ┼či promoveaz─â al─âptarea exclusiv─â a copiilor p├ón─â la v├órsta de 6 luni ┼či continuarea al─âpt─ârii acestora p├ón─â la v├órsta de minimum 2 ani, ├«n conformitate cu concluziile ┼či recomand─ârile Organiza┼úiei Mondiale a S─ân─ât─â┼úii.
  2. Reglementeaz─â marketingul substituen┼úilor de lapte matern, precum ┼či educa┼úia ┼či informarea adecvat─â a publicului, garant├ónd astfel utilizarea corect─â a substituen┼úilor de lapte matern atunci c├ónd ace┼čtia sunt necesari.

Cum submineaz─â promovarea SLM al─âptarea

  • Promovarea submineaz─â al─âptarea ├«n c├óteva moduri: imaginile frecvente, cuvintele, numele ┼či asocierile cu anumite produse fac ca alimenta┼úia artificial─â s─â par─â normal─â, sigur─â ┼či echivalent─â cu al─âptarea.
  • Dac─â un produs este u┼čor accesibil, i se face publicitate ┼či este frecvent promovat, atunci el va fi cump─ârat ┼či folosit; dac─â o companie distribuie mostre gratuite, acestea vor fi folosite.
  • Orice aliment sau lichid, altul dec├ót laptele matern, chiar ┼či apa cre┼čte riscul de infec┼úie, ceea ce ├«n sine duce la pierderea apetitului. ├Än aceast─â situa┼úie copilul ia mai pu┼úin lapte, ceea ce duce la malnutri┼úie, care conduce la cre┼čterea vulnerabilit─â┼úii la infec┼úii. Astfel se stabile┼čte un cerc vicios ├«ntre infec┼úie ┼či malnutri┼úie.

Invit─âm jurnali╚Ötii s─â devin─â monitori ai Codului pentru dou─â luni ╚Öi s─â se ├«nscrie ├«n concurs prin intermediul paginii de internet, www.handsacross.ro, unde ve╚Ťi g─âsi informa╚Ťii at├ót despre concurs c├ót ╚Öi despre Codul Interna╚Ťional de Marketing al Substituen╚Ťilor de Lapte Matern.

  1. Regulament Zoom Lapte
  2. Formular inscriere
  3. Formulare pentru monitorizare
  4. Codul International de marketing al subtitutelor de lapte matern
  5. Proiect de lege privind reglementarea marketingului substituentilor de lapte matern

 

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com